Klantenservice
Garantie – klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Een SOS Alarmknop wordt namelijk altijd getest voordat deze wordt bezorgd. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt, neem contact met ons op (of met de meldkamer), dan testen wij het product volgens protocol. Mocht er onverhoopt een defect zijn opgetreden, dan wordt de SOS Alarmknop direct omgeruild. Uiteraard is de omruiling kosteloos. Op de SOSalarmknop zit 12 maanden garantie.
Klachten regeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sosalarmknop.nl
of te bellen naar de klantenservice. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen een klacht in behandeling te nemen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur, via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.